top of page
פוסטים קודמים

אז מה נשתנה הלילה הזה בתחום הבילויים בחופשת פסח?


האביב בפתח וזהו זמן מצוין לצאת מתרדמת החורף ולשאוף אוויר צח בחופשת הפסח עם כל המשפחה. תקופת האביב היא גם תקופה של התחלות חדשות, פריחה והתחדשות ומזג אוויר מצוין שלא מותיר לכם שום תירוץ להישאר בבית.

אנו מביאים עבורכם את הפעילות האיכותית ביותר, בכדי שתוכלו לבלות בחג הפסח זמן איכות עם כל המשפחה.

הצגות לילדים

אם ברצונכם לבלות בילוי תרבותי עם ילדכם, תוכלו בקלות להזמין כרטיסים למגוון הצגות מופלאות שהכנו עבורכם, כמו – הצגה בשם "אודיסאוס" בתיאטרון הגשר.

ההצגה הינה על פי המיתולוגיה היוונית, מדובר בחוויה עוצרת נשימה ובלתי נשכחת לילדים. הצגה נוספת היא – "גור חתול אדם שיער ארוך" שמתקיימת בפסטיבל חיפה, זוהי הצגה מלאה דמיון וקסם המשלב בובות ותנועה, במיוחד להורים עסוקים וילדים בעלי דמיון מפותח ועוד הצגות שונות ומגוונות לרשותכם באתר החברה.

קרקסים מהפנטים

החוויה בקרקס הינה חוויה לכל המשפחה הן להורים והן לילדים. ישנם קרקסים המשלבים אקרובטים מהארץ ומחו"ל, ליצנים, פעלולנים ואפקטים חזותיים מרהיבים ובלתי נשכחים לילדים. בחג הפסח תוכלו ליהנות מקרקס "בראבו" המציע פנטזיה קוסמית של מעופפים, אקרובטים, אומני בועות, ליצנים וקטעי קרקס מהפנטים מהקלסיקה העולמית ומופעי קרקס שונים לקטנטנים כמו – יובל המבולבל ומיקי בקרקס ועוד.

מופעי תיאטרון

מופעי תיאטרון הם מופעים מרהיבים במיוחד המשלבים אווירה ייחודית בשילוב שחקנים מוכשרים ותלבושות מפוארות. התיאטרון הארצי לנוער מציג השנה מופע "נסיך מצריים" שהוא ווידאו ארט מרהיב וססגוני, המביא את אחד מסיפורי התורה הסוחפים והמרתקים, סיפורו של משה רבנו ויציאת מצרים ועוד מופעים שונים ומגוונים אותם תוכלו למצוא באתר.

אוטומטור פסח 2015

חוויה בלתי נשכחתהשנה אוטומוטור מתרחבת ותתפרס על מספר גדול יותר של אולמות בגני התערוכה. קונספט האירוע הינו אולמות בהם תוכלו ליהנות מתצוגת רכבים מרהיבה והשקות של דגמי רכבים חדשים בישראל שטרם נראו כמוהם.

בנוסף, תוכלו לראות רכבי דו גלגלי ויושקו אופנועי על ורכבי שטח קיצוניים מאובזרים היטב. כוחות הביטחון, צה"ל ומכבי האש יציגו את עולמם המוטורי כולל טנקים ורכבי כיבוי נדירים ועוצמתיים, הם ישתפו את הקהל בירי מקלעי לייזר ושימוש בציוד כיבוי.

הקהל יזכה להתנסות אישית ולהצצה לרכבים, לחלוק מהסודות המוטוריים של כוחות הביטחון וממופעים אתגריים של אופנוענים אלופים בוגרים, צעירים וילדים ומופעי מכוניות וזאת על שטח ענק שיוכשר לצורך התערוכה.

בתערוכה תוצג כמידי שנה, תערוכה מקצועית: מאות מותגים, מותגי קטנועים חדשים חשמליים, טכנולוגיות חדשות, כלי עבודה, ניווט, אבזור, ציוד ועוד. אוטמוטור השנה מארחת את העולם הימי מבית "סטרים" יאכטות שיציגו סירות מרוץ, ספינות וכמובן את הלהיט החדש בעולם הדולפין הימי הממונע - SEA BOB שהינו מועדון היאכטות Sea-Gal. החברה תציג את בית הספר הימי ומבחר סירות ויאכטות למכירה. לחובבי הים, יוצג ויימכר ציוד ימי ברמה הגבוהה ביותר.

לעידכונים נוספים בנושא תרבות ובילויים כל שעליכם לעשות הוא לסמן " like" בעמוד הפייסבוק שלנו וכך תהיו הראשונים להתעדכן בפרטים על האירועים הכי חמים וחדשים.

ארכיון
תגיות
עקוב אחרינו
bottom of page