top of page
פוסטים קודמים

שומרים על הרומנטיקה - רעיונות לדייט מושלם שישמור על הגחלת

קשה לשמור על תחושת הסקסיות והרומנטיקה, כשבן/בת הזוג נכנסים אליכם כשאתם יושבים בשירותים, רק כדי לשאול למה לא קניתם חלב, ונעמדים מול המראה כדי להסתכל בעצמם תוך התעלמות מוחלטת מכך שאתם ברגע פרטי מאד. אבל בכל זאת, למרות כל הקלישאות על השגרה, העומס, השחיקה, הילדים - כולם יודעים שפשוט חייבים לשמור על סוג של משיכה במסגרת היחסים הזוגיים. העולם פתוח, האפשרויות עצומות, וקל מאד לפרק את החבילה הזוגית- קל מדי, למעשה. אז איך שומרים על הבית, הזוגיות, ההתרגשות והכיף? איך יוצקים תוכן מסעיר לזוגיות כדי שגם ניהנה ממנה ולא נשמור אותה על אש קטנה רק כדי שנהיה רגועים ש"יש לנו מישהו"?

סופ"ש בהפתעה

מחירי החבילות לחו"ל זולים מאי פעם, ואפשר לתפוס סופשבוע ארוך בעיר רומנטית כמו ברלין, לונדון, פריז, פראג, וינה ודומותיהן – ולסגור הכל בארבעת אלפים או חמשת אלפים שקלים כולל מלון וטיסות. ומה הכי טוב? לצלצל לבוס של בן או בת הזוג, לבקש עבורם חופש בלי לגלות להם. בבוקר או בערב הטיסה פשוט לשלוף טרולי ולספר – היי, אנחנו טסים עוד שלוש שעות לחו"ל. הבוס שלך כבר יודע, וזה בסדר, אין לך פגישות חשובות.

העוקץ:

יש אנשים שלא אוהבים הפתעות. הם לא אוהבים שמחליטים עבורם לאן לטוס, הם לא אוהבים חריגה מהלו"ז והשגרה שלהם. גם אנשים שמוגדרים כחולי שליטה אולי לא יהנו מהפתעה כזאת, כי זה אומר שאין להם שליטה על כמות היורו שאתם המרתם, חברת התעופה / שעות הטיסה, סוג המלון שהזמנתם בו חדר וכן הלאה. עם אנשים כאלה חופשה בהפתעה יכול להיות עונש, ולכן עדיף לשתף אותם מראש בכל הפרטים.

בילוי קבוע פעם בשבוע

לכל זוג עם ילדים יש תמיד את ההבטחה הזו, שהם מבטיחים אחד לשני, שלא משנה מה יקרה הם יקדישו זה לזו תשומת לב בדייט קבוע, פעם בשבוע. בדייט הזה הם ידברו על הכל בנינוחות, ילבנו בעיות וייהנו מפרטיות. הבעיה בתכנונים האלה, שהם קיימים רק בקומדיות אמריקאיות מהניינטיז. כמה זוגות אתם מכירים שבאמת יוצאים פעם בשבוע לבית קפה כדי "ללבן בעיות בנחת?" רוב הזוגות מתכננים, ובסוף מוצאים את עצמם נוחרים, כל אחד בפינה אחרת של הבית, כבר בשמונה בערב. איך בכל זאת מתגברים על זה? קובעים עם בייביסיטרית, שלא נעים לבטל, מזמינים מראש מסעדה טובה, הולכים אפילו לספר –בונים את הערב ככה שאי אפשר יהיה להתחרט ולבטל. אגב, תמריץ טוב ליציאה מהבית הוא להחליט ש"לא מלבנים בעיות", אלא דווקא מדברים על דברים שמחים או סתם נהנים מהאוכל / מהסרט / מהחברה.

העוקץ:

לבייביסיטריות יש נטייה לבטל ברגע האחרון, כשאתם כבר לבושים, מסורקים ומתים מרעב. תמיד תשריינו גם איזו סבתא או שכנה.

בילויים רומנטיים כמו בסרטים

הרבה פעמים אתם שואלים את עצמכם, מה עושים היום? כל כך בא לכם להשקיע ולעשות משהו מגניב, אבל מה – שוב סרט? שוב בית קפה? למה שלא תיקחו את בני הזוג שלכם לבילוי כמו שרואים בסרטים? פיקניק על שפת הים, בשקיעה? כי זה קיטשי? אז מה! הכינו סלסלה של דברים טעימים שאתם אוהבים כמו גבינות, לחמים טובים, מעדנים, יין טוב כמו קברנה סוביניון, פירות, ירקות חתוכים, פשטידות. כל מה שאפשר לארוז באריזות קטנות ואסתטיות. פרשו מחצלת על פיסת דשא מול הים, ונגנו לכם מוזיקה שאתם אוהבים. אל תשכחו לקחת כלים חד פעמיים נאים, כוסות ליין ומגבונים לניקוי הפנים והידיים. קיטש או לא קיטש - להשיק כוסית של יין משובח על רקע שקיעה עם רוח נעימה ברקע – זה שיא הרומנטיות. העוקץ: כמעט אי אפשר למצוא מישור חלק להניח את המחצלת, מה שיגרום לכם לשבת באלכסון. מה שיגרום למשהו להישפך. מה שיגרום לכם לקום בצעקות. הקפידו לסגור הכל היטב, והביאו כמות כפולה של מגבונים.

מתנות קטנות ומפנקות

איזה כיף לבוא הביתה, ולמצוא על הכרית שוקולד שאתם מאד אוהבים, וממש קשה למצוא? מתנות קטנות שמפוזרות בבית סתם כך, באמצע החיים ללא שום סיבה, הן הרומנטיקה בשיאה.

העוקץ:

ברור שבן הזוג שקיבל את השוקולד היוקרתי, בדיוק התחיל דיאטת כסאח, נכון?

ארכיון
תגיות
עקוב אחרינו
bottom of page