top of page
פוסטים קודמים

אנגרי בירדס, ארה"ב, 2016, שעה ושלושים ושבע דקות


"מלך האפליקציות הגיע לקולנוע ומצליח להפתיע בעלילה שובבה לקטנים וניחוח ציני לגדולים""

אחרי אלפי מוצרי מרצנדייס, תוכנית טלוויזיה והופעה בארץ נהדרת האפליקציה הפינית מספר אחת בעולם זכתה סופסוף לסרט הראשון שלה.

בסרט אנו מבינים מה גרם לציפורים החמודות להפוך לכועסות, מדוע הן במלחמה עם החזירים ומיהו רד, האנגרי בירד האייקונית ביותר.

באי בודד טרופי מושלם גרות להן ציפורים שלוות, תפוחות נוצה, צבעוניות וחייכניות. כולן חיות בשכנות טובה עם המון גוזלים קטנים צייצניים ומתוקים.

כולן, מלבד רד הזעפן שלא מצליח להתחבר לאידיליה . רד האדום גר בביתו השקט על הים, מרוחק מכולם וככה טוב לו. הוא גדל יתום ודחוי ותמיד הרגיש לא שייך.

הגבות העבות והמצחיקות שלו לא עזרו לו להיות פופולרי יותר . כל הציפורים מצאו בני זוג להטיל עימן ביצי דור המשך והוא נותר לבד ומריר.

אחרי שאיבד את סבלנותו פעם אחת יותר מידי רד נשלח ע"י השופט הינשופי לסדנת ניהול עצבים. שם הוא מכיר שלושה חברים עצבניים נוספים איתם בפעם הראשונה בחייו מצא לפחות מכנה משותף אחד – פיוז קצר. יום בהיר אחד, החזירים החנפניים הגיעו לאי הציפורים.

מתוך הספינה הענקית שלהם, נושאים מתנות, הם מצליחים להתחבב על הציפורים התמימות. רק רד הספקן מריח שמשהו לא כשר בחזרזירים הירוקים אבל אף אחד כבר לא מתייחס לאזהרותיו. מלך החזירים הגרגרן ונתיניו החזירים המטופשים מצליחים לבצע את מזימתם בכפר השליו – לגנוב את כל הביצים של הציפורים ולהעבירם בספינות לאי שלהם.

מפה הקרב העצבני באמת תופס תאוצה ונוצות ופרסות מתעופפות לכל כיוון, תודות לרוגטקה הענקית המפורסמת, כן זו מהאפליקציה. אי החזירים מותקף ועומד להפוך לאי חורבות במיטב המסורת הקלאסית של האנגרי בירדס: מטח אדיר של מטריות, פומפות ושאר צעצקעס מועמסות בפריימים מרשימים ויוצרים הרס קולוסאלי של ארמונות מתמוטטים, חזירים מתגלגלים וציפורים מתנפחות ומתפוצצות.

המכורים הותיקים למשחק ישמחו לגלות לוקיישנים משודרגים ומוקפדים, יחד עם ציפורים שלא נראו בעבר באפליקציה ובעלות כישורי התפוצצות מיוחדים.

מלבד רד, יש עוד גיבורים בצפארי הססגוני – צ'אק המהיר, בומב המפציץ, מתילדה המדריכה, טרנס הענק, הנשר האדיר ואיך נשכח את לאונרד, מלך החזירים.

את כולם אנו כבר מכירים לפי כישורי האווירודינמיקה אבל עכשיו אנו לומדים גם להכיר אותם באופי הקשוח שלהן, דרך השתלשלות העניינים המשעשעת. הסרט מאובזר באנימציה מדליקה. יש הרבה אפקטים שמדמים טכניקות צילום מיוחדות שמביאות רמה נוספת לאקשן.

מוצלחים במיוחד הם קליפ הצגתם של צ'אק, והוידאו של הנשר האדיר. הסרט מותאם לילדים שיתחברו לאנימציה ולעלילה השובבה אבל במיוחד לגדולים שיעריכו את רד הציניקן והבדיחות המתוחכמות, כמו ההומאז' של החזירים לתאומות שעומדות במסדרון מ"הניצוץ", מסיבת רייב לצלילי הראפ "The sound of da police" והמון משחקי לשון.

אפילו בגירסא המדובבת עם קרן פלס כמתילדה ואלון נוימן התאימו את הבדיחות והתוצאה מוצלחת ביותר. אז מי אמר שחזירים לא יכולים לעוף? או לפחות לדאות כמה שניות באוויר לפני שמתרסקים בבום אחד על השני. מה שבטוח, בסרט הציפורים הזה אתם ממש לא תנקרו. ציון 8.6 בסולם קאיכטר.

להמלצות נוספות כל שעליכם לעשות הוא לסמן " like" בעמוד הפייסבוק שלנו וכך תהיו הראשונים להתעדכן בפרטים על הסרטים הכי חמים וחדשים.

ארכיון
תגיות
עקוב אחרינו
bottom of page