top of page
פוסטים קודמים

מוש בן ארי


מוש בן ארי אמן יוצר, מוסיקאי מוכשר מאד, אשר הצליח ליצור כמות הלהיטים בלתי נלאית,יחד עם ההרכב שלו.מבין להיטיו המשובחים ניתן למצוא את: 'יה' , 'הנה הוא בא' , 'כמו בחיים' , 'ואיך שלא', 'Jah is one' , 'עוד היום' , 'משא ומתן', 'את', 'דרך', 'מה עושים' , 'תני לי סימן' , 'שיר למעלות' ,'אנצל' .

ייחודו הבולט של מוש בן ארי, מצוי ביכולת לרגש את הקהל באופן ייחודי רק לו, תוך שמשאיר מרחב לעיבודים מוסיקאלים עשירים בהופעותיו.

מוש בן ארי מייצר עבור הקהל שלו מאה אחוז איכות וכוונה. הדבר בא לידי ביטוי בקהל מעריצים רחב אשר פוקד את הופעותיו.מוש בו ארי תופס משבצת מרכזית במוסיקה הישראלית, כך הוא מביא את השפעותיו המוסיקאליות מזה 20 שנה.

מוש בן ארי הופעות

המופעים של מוש בן ארי , כוללים הופעות מעוררות השראה. אשר כוללים כמות להיטים ענקית, צוות מוסיקאלי מוכשר והמון קסם על הבמה.ההופעות של מוש בן ארי הינן יחידות במינן במדד הרגש, האנרגיה המתפרצת והאופטימיות הנעימה. זהו תמהיל של פורקן לצד מקצועיות מוסיקאלית מהודקת, אשר הופכים את ההופעה לכזו שהקהל מתמכר אליה.

מוש בן ארי :

לעידכונים נוספים בנושא תרבות ובילויים כל שעליכם לעשות הוא לסמן " like" בעמוד הפייסבוק שלנו וכך תהיו הראשונים להתעדכן בפרטים על האירועים הכי חמים וחדשים.

ארכיון
תגיות
עקוב אחרינו
bottom of page