top of page
פוסטים קודמים

להקת דרים ת'יאטר (Dream Theater) בישראל - 12.10.17 - כרטיסים


להקת הרוק האגדית דרים ת'יאטר (Dream Theater) , נוחתת להופעה בישראל אשר תתקיים בת"א ,גני התערוכה ב12 באוקטובר 2017. כרטיסים זמינים באתר מה עושים היום! מחיר הכרטיסים ורכישת כרטיסים כל הפרטים, בכתבה .

דרים ת'יאטר בישראל – ביתן 2 גני התערוכה

חדשות מצוינות לחובבי הפרוגרסיב רוק בפרט ולחובבי מוסיקה איכותית בכלל: להקת דרים ת'יאטר Dream Theater מגיעה להופעה בישראל ב12.10.17 בגני התערוכה ביתן 2 ת"א.

סיבוב הופעות חדש - חגיגת 25 שנה לאלבום השני

דרים ת'יאטר הינה אחת מלהקות הפרוגרסיב רוק הטובות והמפורסמות ביותר בעולם הרחב ואף נחשבת לפורצת דרך בתחום המדובר. הלהקה הזו מחזיקה מזה שנים רבות קהל רחב של מעריצים נאמנים בישראל, אשר בוודאי ישמחו מאד לקבל את פני הלהקה שוב בהופעה בישראל. הלהקה תנחת בישראל במסגרת סיבוב ההופעות החדש אשר חוגג עשרים וחמש שנה לאלבום ה2 והידוע ביותר של הלהקה, הנקרא "Image and Words". דרים ת'יאטר צפוים לבצע בהופעה בישראל את כל האלבום השלם יחד עם להיטי ענק נוספים מהאלבומים האחרים.

הדרך לתהילה והפריצה הגדולה - דרים ת'יאטר בישראל

דרים ת'יאטר הוקמה בשנות השמונים על ידי הגיטריסט המוכשר ג'ון פטרוצ'י, נגן הבס ג'ון מיונג והמתופף הענק מייק פורטנוי . אלבומם ה2 Image and Words, זכה להצלחה ענקית, העניק להם חשיפה והכרה בינלאומית עצומה ואף פתח בפני חברי הלהקה קריירה משגשגת וארוכת שנים. בשנת - 2010, הלהקה חוותה זעזוע לא קטן כאשר המתופף שהפך לאחד מסמלי הלהקה - מייק פורטנוי, החליט לעזוב את הלהקה. הלהקה התמודדה עם השינוי ובחרה במתופף הלא פחות מוכשר מייק מנג'יני.ההופעה הקרבה תהייה ההופעה השלישית של הלהקהדרים ת'יאטר בישראל. בפעם האחרונה הלהקה הופיעה בישראל ן בשנת-2011 גם כן בגני התערוכה בתל אביב. ההופעה הנוכחית אשר תתקיים ב12.10.17 כוללת כמות כרטיסים מוגבלת ועומדת על 4000 כרטיסים בלבד מחיר הכרטיסים נע בין 389 - 569 ₪.

דרים ת'יאטר – הופעה בטוקיו

דרים ת'יאטר –האלבום המלא Dream Theater - Images and Words - FULL ALBUM

לעידכונים נוספים בנושא תרבות ובילויים כל שעליכם לעשות הוא לסמן " like" בעמוד הפייסבוק שלנו וכך תהיו הראשונים להתעדכן בפרטים על האירועים הכי חמים וחדשים.

ארכיון
תגיות
עקוב אחרינו
bottom of page