top of page
פוסטים קודמים

פסטיבל הצילום הבינלאומי 2017 בת"א

פסטיבל הצילום הבינלאומי 2017 ויציג על פני 12 ימים במהלך החודשים נובמבר ודצמבר, 25 תערוכות שונות של כ-20יתקיים השנה בת"א בין התאריכים 23.11-2.12 ויתן במה לאמנים מרחבי העולם כולו. אז מה בדיוק תראו שם? כמה יעלו הכרטיסים? והיכן קונים כרטיסים לפסטיבל הצילום 2017? אתר "מה עושים היום" מסכם עבורכם את כל הפרטים.

מחיר הכרטיסים לפסטיבל הצילום הבינלאומי אשר יתקיים במידטאון תל אביב (מנחם בגין 144) עומד על 45 ש"ח לאדם ליום אחד בפסטיבל או 75 ש"ח עבור כניסה חופשית לכל ימי הפסטיבל. מכירת הכרטיסים מתבצעת כאן

פסטיבל הצילום הבינלאומי 2017 בתל אביב יוצא לדרך בפעם ה5 וימשך שתים עשרה ימים מלאים בין התאריכים 23.11-2.12.2017 במידטאון תל אביב.

הפסטיבל השנה יתמקד בנושר "זהות" ואף יציג עבודות אשר עוסקות בנושא זהות מכל מיני כיוונים מעניינים כגון "זהות מגדרית", "זהות אישית", ,זהות תרבותית", "פוליטית" וכו'.

הפסטיבל יציג השנה עבודות של כ200 אמנים שונים מכל רחבי העולם אשר יחולקו לעשרים וחמש תערוכות המציגות פרוייקטים שונים ומגוונים של האמנים, תוך הצצות לארכיוני צילום ישראלים וכדומה.

בין התערוכות שיוצגו בפסטיבל נראה את:

התערוכה הרטרוספקטיבית של האמן ההודי האגדי "ראגו ראי "(Raghu Rai), התערוכה של הצלם האיטלקי (Paolo Pellegrin)" פאולו פלגרין", I Believe I Am Gay - תערוכה שבה תזכו לראות דיוקנאות של אנשים דתיים מהקהילה הגאה החיים בהולנד, תערוכה של הצלמת הברזילאית "אנג'ליקה דאס, בה יוצגו פורטרטים אשר יוצרים מגוון כרומטי של צבעי עור שונים של בני האדם, בנוסף תראו תערוכת סיכום פעילות חברתית של פסטיבל Photovoice, פרויקט משותף עם ארכיון יד בן צבי בו יוצגו צילומי תיעוד של יהודי צפון אפריקה במהלך מלחמת העולם ה2, תערוכת זוכה פרס מיתר לצילום של שנת 2016, ועוד רבות וטובות.

לעידכונים נוספים בנושא תרבות ובילויים כל שעליכם לעשות הוא לסמן " like" בעמוד הפייסבוק שלנו וכך תהיו הראשונים להתעדכן בפרטים על האירועים הכי חמים וחדשים.

ארכיון
תגיות
עקוב אחרינו
bottom of page