top of page
פוסטים קודמים

כל הטיפים לאירוח החברים בקיץ

תקופת הקיץ מתאימה לאירוח של חברים בסלון, במרפסת או בחצר אבל צריך להיערך מראש מבחינת תנאי מזג אוויר ופעילויות מתאימות. הנה כמה טיפים שיכולים לעזור

הקיץ בישראל ארוך בהשוואה למדינות אחרות ויש לו מאפיינים אחרים לגמרי. קודם כל, תנאי מזג האוויר הופכים להיות קיצוניים כבר מחודש יוני והטמפרטורות מזנקות לקראת שיא הקיץ. במקביל, יש את החופש הגדול שמשפיע על הזמן הפנוי של הורים וילדים וקובע במידה רבה את פעילויות הבילוי והתרבות שלנו. חוץ מזה, בקיץ יש ירידה בקצב העבודה ועלייה בביקוש לאירועים חברתיים.

תקופת הקיץ מתאימה מאוד לאירוח של חברים בבית. אפשר להזמין אותם לסלון, למרפסת או לחצר וניתן להכין גם פעילויות מיוחדות לחיזוק הקשר בין קבוצת החברים. התנאי היחיד והחשוב ביותר הוא להיערך מבחינת מזג אוויר. אין טעם לערוך אירוע חברתי בלי להדליק מזגנים וחשוב לוודא שהם תקינים ועובדים כהלכה. במקביל, ניתן לנצל את ההזדמנות כדי לנקות פילטרים ולתחזק אותם לשאר ימי השרב שעוד יגיעו.

מה נותנים לאורחים לאכול

?היבט לא פחות חשוב של אירוח החברים בקיץ הוא התפריט התזונתי. בקיץ לא צריך להגיש מאכלים כבדים ואפשר לוותר על מנגל לטובת ירקות, פירות ונשנושים בריאים וטעימים. כדאי להציע לאורחים רק משקאות קרים וניתן לשלב בין משקאות קלים ואלכוהוליים. אפשר לבדוק מראש מה האורחים אוהבים לשתות ולאכול, להיערך בהתאם מבחינת התפריט ולחלק משימות בין המוזמנים כדי להקל על ההוצאה הכספית.

בנוסף, מומלץ להגיש פירות ביחד עם האוכל או בקינוח. אפשר להשעין את המנה העיקרית על סלט חסה עם ירקות ולהמשיך משם למגשי ושיפודי פירות העונה כמו מלון, אבטיח, ענבים וכן הלאה. הקיץ בישראל עמוס פירות טעימים ומתוקים והאירוע החברתי נותן הזדמנות ליהנות מהם.

איזה פעילויות חברתיות מתאימות לקיץ?

חברים שמגיעים להתארח יכולים ליהנות מהבילוי המשותף גם בלי פעילויות מיוחדות, אבל לא יזיק להיערך עם כמה אפשרויות מתאימות לרגעים המתים. אפשר למשל להזמין את החברים לצפייה משותפת בפרק מיוחד של סדרת טלוויזיה אהובה, או להוציא משחקי קופסא ולהחזיר אותם לילדות. אופציה אחרת היא להקדיש את הבילוי לצפייה במצגת תמונות מאירועים משותפים ותמיד ניתן להציע משחקי שתייה.

מלבד האמור לעיל, חשוב שאתם כמארחים תיהנו מהבילוי ותרגישו בטוחים בעצמכם. התחושה שלכם משפיעה באופן ישיר על החוויה של האורחים והחברים והיא יכולה לשדרג את האירוע בצורה משמעותית. בחרו רק פעילויות, אוכל ומשקאות שאתם אוהבים והשתמשו בפריבילגיה שיש לכם בתור מפיקי האירוע.

במידה וזו הפעם הראשונה שאתם מארחים חברים בבית, תוכלו להתייעץ עם כאלה שכבר יש להם ניסיון. אמצו רעיונות שאתם מתחברים אליהם מבחינת התפריט והפעילויות ושמרו על ראש פתוח להצעות חדשות. כך תפיקו תועלת מהאירוע ותיהנו בדיוק כמו האורחים.

ארכיון
תגיות
עקוב אחרינו
bottom of page