top of page
פוסטים קודמים

חלום אמריקאי, ארה"ב, 2013, 120 דקות


הבמאי המוערך דיוויד או. ראסל מביא לנו סיפור קצבי, שנון ומתוחכם על צמד נוכלים, בגילומם של כריסטיאן בייל, בהופעה שמנמנה ומעולה כרגיל, ושל איימי אדמס, בהופעה רבת מחשופים וגם כן מעולה כרגיל, אשר לאחר חשיפת מעלליהם מאולצים על ידי שוטר אמביציוזי ולא ממש מחודד (בראדלי קופר היפיוף גם הוא בהופעה מעולה) לבצע תרגילי עוקץ שמטרתם לחשוף שחיתויות בצמרת הממשל והרשויות האמריקאיות של שנות ה – 70.

לצידם מככבת גם ג'ניפר לורנס (כשאשתו של כריסטיאן בייל) בתפקיד בלתי נשכח של בימבו אמריקאית מרגיזה וחסרת מודעות. הרביעייה הזאת נותנת תצוגת משחק משובחת ומהנה ממש לא במקרה כי או. ראסל שמסתמן כ"במאי של שחקנים" הוציא מכולם הופעות מעולות גם ב"פייטר" (והביא לכריסטיאן בייל אוסקר על שחקן משנה) וב"אופטימיות היא שם המשחק" (ג'ניפר לורנס באוסקר על תפקיד ראשי).

רגע, מה ז"א לא ראיתם "פייטר" ו"אופטימיות היא שם המשחק"? מעבר לזה, מדובר בסרט שהוא פאן טהור עטוף בהפקה מוקפדת ומרשימה שנותנת אווירת סבנטיז חופשית בכל סצינה ותסריט שמתבסס על סיפור אמיתי, ככה שמי שמחפש קולנוע הוליוודי כיפי ומרענן זו בהחלט בחירה מצויינת. הסרט גם זכה למספר המועמדויות הגבוהה ביותר לאוסקר המתקרב (10 מועמדויות כמו "חווית החלל "כוח המשיכה") כשכל ארבעת קטגוריות המשחק מיוצגות על ידי שחקני הסרט! (בדיוק כמו ב"אופטימיות…" דרך אגב).

אז עם כל כך הרבה חותמות איכות קשה להתווכח אז קדימה, למה אתם מחכים?

להמלצות נוספות כל שעליכם לעשות הוא לסמן " like" בעמוד הפייסבוק שלנו וכך תהיו הראשונים להתעדכן בפרטים על הסרטים הכי חמים וחדשים.

ארכיון
תגיות
עקוב אחרינו
bottom of page