top of page
פוסטים קודמים

ימי גיבוש לעובדים


אז הטילו עליכם לארגן פעילות גיבוש לעובדים. כולנו יודעים כמה כיף זה יכול להיות וכמה שזה חשוב לחברה. ימי כיף הכוללים פעילות גיבוש לעובדים הן לא רק כיף ואטרקציות, בסופו של דבר הן תרומות מאוד לשיפור יחסי העבודה בחברה. העובדים זוכים להכיר אחד השני בבילויים משותפים וכך מחזקים את הקשר האישי, דבר המתבטא ביחסי עבודה משופרים. במיוחד כאשר משלבים ביום הכיף הפעלות קבוצתיות אשר גורמות לכולם לעבוד יחדיו למען מטרה.

אבל עכשיו בואו נחזור למציאות, אתם צריכים לארגן יום כיף לעובדים ואתם בלחץ. אתם רוצים לעשות משהו מדליק עם אטרקציות שכולם יתפעלו מהן אבל אין לכם מושג היכן להתחיל. החשש הכי גדול הוא שלא כל העובדים יאהבו את הפעילות שארגנתם. האמת שאין לכם מה לדאוג, העובדים תמיד שמחים לכל שינוי ובמיוחד פעילות גיבוש המוציאה אותם משגרת היום במשרד.

על מה לשים את הדגש

כאשר רוצים לארגן ימי גיבוש לעובדים, ראשית כל יש לשים את הדגש על הפעלות מיוחדות או כל פעילות בעלת ערך מוסף. לא מדובר בהרצאה משעממת על יחסי העבודה וגם לא מדובר על סתם ללכת לבלות באיזה מקום.

חשוב לשלב אטרקציות ופעילויות הגורמות לאנשים לתקשר יחדיו, כמו למשל פעילויות כיפיות הדורשות פעולת צוות; סדנת בישול יכולה לעשות את העבודה. עדיין מרגישים חסרי אונים ? הרשו לנו להציע לכם רעיונות אחד המבטא היטב את המוטיבים שהזכרנו. מה דעתכם על בילוי בחדרי בריחה - חדרי בריחה הם אחד הטרנדים הלוהטים ביותר היום בפעילות גיבוש ואפילו סתם בתור בילוי של חברים.

למי שלא מכיר, מדובר בחדרים אליהם נכנסת קבוצה ועלייה להתמודד עם חידות על מנת למצוא את הדרך לצאת מהחדר. חדרי בריחה הם מסוג האטרקציות המתאימות לצוותים קטנים ויש להם הרבה ערך מוסף; על מנת לפתח את החידות יש לשתף פעולה יחדיו ללא תלות בהיררכיה הארגונית. לכל אחד יש הזדמנות שווה להפגין את כיושריו לטובת הצוות כולו.

לעידכונים נוספים בנושא תרבות ובילויים כל שעליכם לעשות הוא לסמן " like" בעמוד הפייסבוק שלנו וכך תהיו הראשונים להתעדכן בפרטים על האירועים הכי חמים וחדשים.

ארכיון
תגיות
עקוב אחרינו
bottom of page