top of page
פוסטים קודמים

מה עושים בשבת


עבור רובנו השבת הוא יום המנוחה בו אנו אוהבים לבלות עם המשפחה. השאלה מה לעשות בשבת חוזרת על עצמה כל שבוע, רובנו רוצים לנצל את הזמן לבילוי מענייו עם משפחתנו. ישנן הרבה מאוד אטרקציות בכל רחבי הארץ, כולל פעילויות לילדים, רק צריך לחפש ולהיות עירניים לגבי הפרסומים בתקשורת.

ישנם אירועים שונים ומקומות שניתן לבלות בהם בשבת. ישנם אירועים החוזרים על עצמם מידי שבוע; ישנם אירועים חד פעמיים או עונתיים וישנן אטרקציות המתאימות לעונות מסויימת. כך תמיד ניתן לעסוק בפעילויות מגוונות.

אספנו עבורכם רשימה של 4 פעילויות, כל אחת מתאימה לעונה אחרת. אז מה לעשות בשבת?

מה עושים בשבת חורפית?

החורף הוא עונה קצת מאתגרת, ימים רבים חולפים בגשם וקור ונראה שקשה למצוא פעילויות לילדים בשבת. אך האמת שישנם הורים רבים ששואלים את עצמם מה לעשות בשבת חורפית עם הילדים. בהחלט ישנן אפשרויות לפעילויות במקומות סגורים, אך האמת שאנו סוגרים הרבה בבית בעונה זו ויש דווקא חשק לפעילות בחוץ. אז אם כבר קר בואו נלך על זה עד הסוף וניקח את המשפחה לטיול בחרמון המושלג. מי שרוצה יכול להאריך את זה לסוף שבוע שלם וליהנות מאטרקציות שונות באזור.

מה עושים בשבת אביבית?

אם אתם מחפשים מה לעשות בשבת אביבית, מה דעתכם לקחת את המשפחה לביקור בחווה החקלאית ״לגעת בטבע״. ימי האביב הם תקופה של התחדשות בטבע ובהחלט זמן טוב להכיר את חיות המש, לגעת וללטף ואף ללמוד על תהליך ייצור החלב ועוד. ביקור בחווה מתאים מאוד בתור פעילויות לילדים בשבת.

מה עושים בשבת קיצית?

בשבת קיצית רבים נוטים להיות עצלנים ולהישאר מול הטלוויזיה בחדר הממוזג. בשביל להוציא את הילדים מהבית תצטרכו משהו באמת מרתק כי סתם בילוי עם פעילויות לילדים בשבת לא יעשה את העבודה. קחו את הילדים אל מסע מרתק אל בטן האדמה באמצעות סולמות וחבלים בתוך מערות נטיפים מרהיבות.

מה עושים בשבת סתווית?

מה לעשות בשבת סתווית, עם מזג אוויר מעט הפכפך שלא מחליט אם חם לו או קר לו. אולי יום טוב בשביל לעשות משהו רגוע כמו סדנאות יצירה. ישנן סדנאות שונות המתאימות לבנים ובנות בגילאים שונים כמו למשל: יצירה בגלגולי נייר; סדנת צילום; סדנת רקמה; סדנת הכנת עוגיות; סדנת גאג׳לינג ועוד רבות אחרות.

לעידכונים נוספים בנושא תרבות ובילויים כל שעליכם לעשות הוא לסמן " like" בעמוד הפייסבוק שלנו וכך תהיו הראשונים להתעדכן בפרטים על האירועים הכי חמים וחדשים.

ארכיון
תגיות
עקוב אחרינו
bottom of page