top of page
פוסטים קודמים

3 דברים שאפשר לעשות אחרי בילוי מוצלח בתל אביב

תל אביב מוגדרת כעיר הבילויים של ישראל בגלל האפשרויות השונות שיש בה לכל אורך שעות היום. רוצים לדעת מה עושים אחרי שהחגיגה לכאורה נגמרת? הנה כמה הצעות שוות ומפתיעות במיוחד

תל אביב היא ללא ספק בירת הבילויים, הפנאי והתרבות של ישראל. צעירים מכל רחבי הארץ נוסעים במיוחד לעיר הלבנה כדי לחגוג עם חברים ויש גם הורים לילדים שמעדיפים אותה כפתרון לימי החופש מבתי הספר והגנים. כל אלו יחד נובעים מהעובדה שבתל אביב תמיד יש מה לעשות וזאת בלי קשר לשעה, ליום או לתאריך.

הערך המוסף של בילוי בתל אביב מתגלה אחרי שהחגיגה לכאורה נגמרת. אם למשל יצאתם למועדון אבל אתם מרגישים מלאי אדרנלין ואנרגיות, יש לפחות 3 דברים שאפשר לעשות ברחבי תל אביב והסביבה:

1.. ללכת לים

תל אביב שוכנת לחופו של הים התיכון ובמיקום אסטרטגי מבחינת נוף, אווירה ותיירות. עם זאת, חלקנו נוטים לשכוח את זה והשעות שאחרי הבילוי הן בדיוק הרגע להיזכר. חוף הים של תל אביב נראה שונה לגמרי בלילה והשקט שמלווה את הצעידה על החוף ימשיך איתכם עוד הרבה אחרי שאור השמש יעלה. אתם יכולים לבחור אם ללכת קצת לים לבד, עם חברים או עם בני זוג וגם לפרוס שמיכה כדי לשכב ולהביט על הכוכבים.

בנוסף, חוף הים נמצא לצד הטיילת ולכן תמיד אפשר לשלב בין שתי האטרקציות ולהרגיש בריוויירה הצרפתית. אפילו הלחות ליד הים הרבה פחות נוראית והבריזה תגרום לכם להתאהב מחדש בעיר האורות של ישראל.

2. לאכול

מבחינה פונקציונאלית, תמיד אפשר לקנח כל בילוי בתל אביב עם ארוחה קלילה. היצע האפשרויות כמעט אינסופי ולצד פיצה בתל אביב, מחכים לכם המבורגרים, נקניקיות, קרפים, מאפינס, גלידות ועוד.

דוכני המזון והאוכל השווים מפוזרים בכל רחבי תל אביב ולא ממש צריך להכיר אותם בשביל ליהנות ממה שיש להם להציע. הדילמה היחידה היא האם לשבת במקום מסוים ולהעביר בו עוד כמה שעות, או לאכול על הדרך בדוכן פתוח.

3.לשבת אצל חברים

לכל אחד יש לפחות חבר אחד שגר בתל אביב ואליו אפשר להגיע כמעט בכל שעה. בתל אביב מקובל מאוד לנצל את המרפסות של דירות סטודנטים כדי לבלות עם חברים לספסל הלימודים, או לערוך מסיבות שמתקיימות בווליום נמוך אבל בתוך הסלון של הבית.

יהיה לכם הכי נוח להמשיך לבית של חברים שכבר יצאו איתכם לבילוי, אך בתיאום מראש תוכלו לעשות זאת גם מול אנשים אחרים

.בסופו של דבר, הכי חשוב לשמור על ראש פתוח כאשר יוצאים לבלות בתל אביב. אף פעם אי אפשר לדעת לאן הבילוי יתגלגל והאם נגמור את הערב על חוף הים, במסעדה או בבית של מישהו.

תכנון כלכלי נכון שישאיר לכם כסף פנוי לבילויים

ארכיון
תגיות
עקוב אחרינו
bottom of page