top of page
פוסטים קודמים

איך מעבירים את הזמן עד שיוצאים?

סיימתם להתארגן מוקדם מהמתוכנן? צפייה בטלוויזיה, ביצוע מטלות מהעבודה או תנומה קלה יאפשרו לכם לנצל כל דקה פנויה לפני היציאה מבית. הנה כל הפרטים

אירוע מחוץ לבית דורש מאתנו הכנות מוקדמות. משך הזמן שנשקיע בהכנות תלוי באופי האירוע, בסטטוס המשפחתי שלנו וברמת ההתרגשות. רווקים ורווקות לדוגמא שיוצאים לבילוי סטנדרטי של ערב בירה עם חברים לא צריכים יותר מכמה דקות כדי להתארגן, לעומת הורים לילדים שמוזמנים לחתונה של בני משפחה ומרגישים את ההשפעות של האירוע לפחות כמה שבועות מראש.

חוץ מזה, יש אירועים מיוחדים כמו הופעות של להקות מחו"ל שבהם ההתרגשות משותפת לגברים ונשים בכל הגילאים. סביר להניח שאת ההכנה לקראת האירועים האלה נתחיל בשעות הבוקר המוקדמות ולא תעבור דקה בעבודה מבלי שנמשיך לחשוב מה עוד נותר לנו לעשות. עם זאת, גם הכנה לאירועים כאלה בסופו של דבר מסתיימת וכל שנותר הוא להעביר את הזמן עד שיוצאים מהבית.

אפשרות ראשונה: צפייה בטלוויזיה

האפשרות הזמינה ביותר להעברת הזמן עד היציאה מהבית היא הדלקת טלוויזיה וצפייה בתכנים מועדפים. יש כיום המון סדרות חדשות שמתעדכנות כמעט על בסיס יומי, אז לא סביר להניח שישעמם לנו מול המסך הקטן. החיסרון הוא שנצטרך בדרך כלל להפסיק את הצפייה בסדרה באמצע, אלא אם נצליח לתכנן את זמן היציאה בצורה מדויקת שמכילה פרק שלם.

האפשרות של צפייה בטלוויזיה קורצת למבוגרים וילדים כאחד. מבחינת הורים למשל, היא מאפשרת להושיב את הילדים מול המסך ובזמן הזה לבצע הכנות אחרונות. כמו כן, גם אנשים מבוגרים יכולים לצפות כמה דקות בטלוויזיה או בסרטונים קצרים ולצאת לדרך בדיוק בזמן המתוכנן.

אפשרות שנייה: עבודה

אפשרות פחות אטרקטיבית אך הרבה יותר יעילה היא לעבוד. אפשר לפתוח את תיבת הדואר האלקטרוני דרך הטלפון הנייד בשביל לענות למיילים, להתיישב על המחשב כדי להכין רשימת משימות ליום המחרת או לבצע כמה שיחות טלפון עם קולגות, מנהלים או עובדים.

היקף העבודה תלוי בשאלה כמה זמן נשאר עד שיוצאים, אך אפשר לעצור בכל רגע נתון כי מדובר במחווה שאף אחד לא משלם לנו עליה. מנגד, יש להיזהר ממצב שבו נשאבים לתוך העבודה ומאבדים את כל חדוות היציאה מהבית.

אפשרות שלישית: תנומה קלה

יש אנשים שיכולים להירדם בכל מצב ומבחינתם כמה דקות של זמן פנוי לפני היציאה מהבית מהווים הזדמנות מצוינת לנצל את היכולת הזו. תנומה קלה מאפשרת להגיע לאירוע ערניים וחיוניים, לרענן את השגרה ולהפריד בין זמן ההתארגנות לבין היציאה עצמה.

עם זאת, יש להיזהר משינה עמוקה מדי ותמיד כדאי להכין גיבוי עם שעון מעורר. עוד אופציה היא לבקש מחברים, בני משפחה וקרובים שמגיעים גם כן לאירוע להתקשר אליכם לפני שהם יוצאים ולוודא שהתעוררתם

תכנון כלכלי נכון שישאיר לכם כסף פנוי לבילויים

ארכיון
תגיות
עקוב אחרינו
bottom of page