top of page
פוסטים קודמים

לא רק להשתזף: 5 פעילויות שאפשר לעשות בים

הקיץ כבר כאן וזה בדיוק הרגע להחליף בגדים, לארוז תיק ולנסוע לחוף הים הקרוב. אבל מה עושים בו אחרי שמגיעים? החל משחיה ועד אוכל – הנה כמה הצעות שוות

האקלים בישראל מתאפיין באחוזי לחות וטמפרטורות גבוהות כמעט לכל אורך השנה. עם זאת, החל מיוני מתחיל הקיץ האמיתי ובו כולנו מחפשים אחר דרכים חדשות להתרענן ולשבור את השגרה. מבין כל האפשרויות, אין ספק שהאופציה של נסיעה לים היא האטרקטיבית ביותר.

אז מה עושים אחרי שמגיעים ועל מה אסור לוותר? הנה 5 פעילויות מומלצות:

1. שחיה

רוב האנשים מגיעים לים כדי להשתזף ומוותרים על כניסה למים במחשבה שמדובר על פעילות מסורבלת. מבחינתם, רחצה בים כרוכה במקלחת של מים מתוקים והיא גם מחייבת הגעה מסודרת עם מגבת לייבוש. בפועל, אסור לוותר על שחיה כאשר מגיעים אל הים ויש לזה אפילו תועלת בריאותית. רק צריך לשמור על הבטיחות, לשחות במקביל וקרוב לקו החוף ולא לשכוח לשתות הרבה מים.

2. משחקי כדור

יש המון משחקי כדור שמתאימים כפעילות מהנה על חוף הים. המשחק המוכר ביותר הוא מטקות, אך בשנים האחרונות החלו ישראלים צעירים לייבא את המנהג של משחק בכדורגל. בין לבין, אפשר למצוא כמה חופים שבהם המשחק המועדף הוא דווקא השלכת כדור פוטבול וכל זה עוד לפני שדיברנו על הפריזבי.

3. קריאת ספר

מומלץ לוותר על שמיעת מוזיקה בים אלא אם כן משתמשים באוזניות, אבל אז החיסרון הוא שלא שומעים את הגלים. האופציה האלטרנטיבית היא כמובן לקרוא ספר וגברים ונשים בכל הגילאים יודעים שאין לה תחליף. פעילות מהסוג של קריאת ספר משדרגת את הביקור בים ומשאירה אותנו עם טעם של עוד. כמעט כל ספר יתאים לקריאה על חוף הים וזו בסופו של דבר הזדמנות פז להעשיר את הידע ולצאת לטיול במקומות רחוקים ומופלאים.

4. שש בש

משחק שש בש מזוהה גם הוא עם חוף הים בישראל. רבים רואים בו משחק מקומי קלאסי והוא משותף לגברים ונשים כאחד. אפשר לדאוג לשים ברכב קופסת שש בש באופן קבוע, לשלוף אותה בכל פעם שמגיעים לים ולשכלל את יכולת זריקת הקוביות וספירת הצעדים. אם תקפידו על משחקי שש בש בחודשים הקרובים, אולי תסיימו את הקיץ עם תואר של אלופים.

5. נשנושים

פעילות שמתאימה לחוף הים צריכה לענות על כמה קריטריונים ולהתאים לתנאים. אם למשל בוחרים להביא לים קופסת נשנושים, חשוב לדאוג שהם יהיו זמינים, מתוקים וקרירים. עדיף להביא אוכל שלא דורש התעסקות ולדאוג גם לשקית אשפה. למזלנו, בקיץ הישראלי יש המון פירות שמתאימים לים ובהם אבטיח, מלון וענבים. בחרו את הפרי שאתם אוהבים והחזירו לגוף את האנרגיות שחסרות לו אחרי החשיפה לשמש.

ארכיון
תגיות
עקוב אחרינו
bottom of page