top of page
פוסטים קודמים

רגע לפני שכולם מחפשים מה לעשות עם הילדים?

החופש הגדול כבר כאן והורים לילדים בכל הגילאים צפויים למלא את האטרקציות ואתרי הבילוי. רגע לפני שזה קורה, הנה כמה הצעות לפעילויות מיוחדות לכל המשפחה בירושלים

התקופה הקצרה שלפני החופש הגדול היא הזמן הטוב ביותר לבילוי משפחתי. למרות שתחילת החופש בבתי הספר היסודיים כבר מעבר לפינה, יש עדיין כרטיסים פנויים לאטרקציות השוות והורים לילדים יכולים ליהנות מהטבות ומבצעים. חוץ מזה, עוד כמה שבועות צפויים הורים לילדים בכל הגילאים למלא בהמוניהם את אתרי הבילוי ולא לכולם יש סבלנות להתמודד עם העומס.

ילדים והורים מחכים כל השנה לקיץ ומחפשים פעילויות שיכולות להתאים להם. מהבחינה הזו יש יתרון לעיר גדולה ומרכזית כמו ירושלים, מה גם שניתן למצוא בה אטרקציות שוות בחינם או במחיר סמלי בלבד. בנוסף, אטרקציות לילדים בירושלים פתוחות בשעות נוחות ואפשר להגיע אליהן באופן ספונטני.

בין רכבת הכותל למפלצת: איפה מבלים בירושלים בחינם?

הדרך הכי טובה לבלות עם הילדים בירושלים היא להתחיל באטרקציה קלאסית כמו גן רבינוביץ', שידוע יותר בכינויו "גן המפלצת". זהו גן שעשועים בשכונת קריית היובל שהכניסה אליו בחינם והוא מפורסם בזכות מיצב הבטון שממוקם בו. המיצב נראה כמו מפלצת גדולה שממנה יוצאת לשון שמשמשת כמו מגלשה, ועוד לא נולד הילד שנשאר אדיש אליו.

מגן רבינוביץ' אפשר להיכנס לתוך העיר העתיקה ולבלות כמה שעות בסביבת הכותל המערבי, בטיול בשוק מחניודה ובאתרי הבילוי התיירותיים. הכניסה לכותל גם היא כמובן בחינם וכך גם הסיור בשוק, אלא אם מעוניין לרכוש כרטיס טעימות או לעצור לנשנוש מול אחד הדוכנים.

כמו כן, מומלץ לנסות את רכבת הכותל שמובילה משער יפו לכותל ולעיר דוד. האטרקציה כוללת סיור רכוב שמלווה בהדרכה קולית והיא מתאימה בעיקר לימי הקיץ החמים. הסיור יוצא מהתחנה הראשית בשער יפו, עובר ברובע הארמני וברובע היהודי ולבסוף נכנס לתוך הכותל המערבי. כל הסיור נמשך 30 דקות ושעות הפעילות מתרחבות בתקופת החופש הגדול.

בפנים או בחוץ – המוזיאונים שישאירו אתכם עם טעם של עוד

ירושלים היא עיר שמלאה באטרקציות להורים וילדים, כמו שמוכיח מוזיאון המדע שנמצא בגבעת רם וכלל אגף לגיל הרך. המוזיאון מעורר סקרנות אצל המשתתפים והוא מעניק הצצה מרתקת לעולם המדע והטכנולוגיה. היתרון של מוזיאון המדע בירושלים הוא שמדובר במתחם מקורה, נגיש ונוח ויש לידו בתי קפה ומסעדות שבהם אפשר לעצור להתרעננות.

מי שמחפש פעילות עם ערך מוסף אך רוצה לנצל ימים נעימים יותר באוויר הפתוח יכול להגיע עם הילדים למוזיאון פעיל עין יעל. המוזיאון שוכן בעמק רפאים ומטרתו להראות למבקרים את ירושלים של לפני 2,000 שנה. בעין יעל שרידים ארכיאולוגיים, פעילויות וסדנאות שמאפשרות התנסות אישית בתהליך הייצור של כלים וחפצים ששימשו את האדם הקדמון.

תכנון כלכלי נכון שישאיר לכם כסף פנוי לבילויים

ארכיון
תגיות
עקוב אחרינו
bottom of page