top of page
פוסטים קודמים

מוזמנים לארוחה? מתנות שכל מארח ישמח לקבל

ארוחה חברתית יכולה להיות דרך נפלאה לצבור חוויות משותפות עם חברים, קרובים ובני משפחה. אבל מה מביאים לאירוע כזה? הנה כמה הצעות למתנות שוות

הזמנה לארוחה משותפת נחשבת לבילוי חברתי מועדף על גברים ונשים בטווח רחב של גילאים. זה תרוץ נהדר לפגוש חברים, קרובים ובני משפחה ורבים משתמשים בו על מנת להחליף חוויות ולהיזכר באירועים משותפים. עם זאת, מי שמוזמן לאירוע מן הסוג הזה לא יכול לבוא בידיים ריקות ולכן יש כמה מתנות שכדאי לו להכיר. השאלה היחידה היא מה להביא וכמה כסף להשקיע. הנה למשל 5 הצעות למתנות שוות שאותן כל מארח ישמח לקבל:

1. קופסת חליטות תה

קופסה מסודרת, צבעונית וריחנית של חליטות תה היא כל מה שהמארחים שלכם צריכים כדי לגוון את היצע המשקאות החמים שלהם במטבח. אם גם ככה מדובר באנשים שאוהבים לארח, אין כמו חליטת תה על מנת להביע הערכה וקשרי ידידות. הדבר היחיד שצריך לשים לב אליו הוא שמדובר בתה איכותי כי אין מקום לפשרות.

2. בונבוניירת שוקולד עשירה

המתנות שכל מארח ישמח לקבל הן אלו שיזכירו לו את האורחים וישאירו אותו עם טעם של עוד – בדיוק כמו בונבוניירת שוקולד עשירה. זו מתנה נפלאה שמתכתבת עם מאפייני האירוע והיא מתאימה מאוד לסיטואציות חברתיות שונות. התקציב לרכישת הבונבוניירה כמובן סובייקטיבי לחלוטין ותלוי בשאלה כמה תרצו להשקיע, אך יש המון אפשרויות שיפתיעו אתכם מבחינת מילויים, גדלים, צורות וצבעים.

3. בקבוק אלכוהול יוקרתי

המתנה הקלאסית לארוחה משותפת עם חברים ומשפחה היא כמובן בקבוק אלכוהול יוקרתי. אתם יכולים ללכת על בטוח להביא איתכם בקבוק יין באריזה מפוארת, או להעדיף להראות יצירתיות עם סוגים אחרים של אלכוהול. הטיפ בהקשר הזה הוא לנסות להכיר קצת את הטעם של בעל הבית לפני שמגיעים אליו עם הבקבוק המבוקש וכך להעלות את הסיכוי שהוא יתלהב מהמתנה.

4. אריזת שמן זית וממרחים

אנשים שרגילים לאכול ארוחות בחברה יודעים להעריך שמן זית איכותי. אחת הדרכים להפתיע אנשים כאלה היא להביא להם אריזת שמן זית וממרחים, שאותה ניתן להשיג מיקבי שמן זית בכל רחבי הארץ. אריזה יחד של שמן זית ואיכותית מקובלת מאוד כמתנה באירופה והיא פופולארית גם בישראל. למעשה, ישראל היא מהיצרניות המצטיינות של שמן זית וכדאי לנצל את ההזדמנות.

5. ספר מתכונים

גם מארחים מנוסים רוצים מדי פעם לרענן את רשימת המתכונים שלהם. מבחינתכם כאורחים, הפתרון הכי טוב הוא להביא להם ספר מתכונים במתנה. היתרון של ספר מתכונים הוא שבניגוד לאתרי אינטרנט, הוא הופך לחלק בלתי נפרד מהמטבח ומקבל משמעות נוסטלגית. בחרו ספר מתכונים שנראה לכם שהמארח יאהב, הוסיפו ברכה אישית על העטיפה ואל תשכחו פתק החלפה.

ארכיון
תגיות
עקוב אחרינו
bottom of page