top of page
פוסטים קודמים

איזה איפור נעשה היום?

פתרונות איפור חייבים להתכתב עם הסיטואציה החברתית שבה אנחנו נמצאות, זה אולי נשמע תיק, אבל באמת שלא צריך לחרוג מהתקציב בשביל להשיג אותם. הנה כמה הצעות שיתאימו לתכניות שלך בקיץ

לא משנה לאן נחליט לצאת היום – לעבודה, לחוף עם חברים, לדייט, או סתם לבילוי עם החברות. לכל סיטואציה יש קוד משלה – קוד לבוש, קוד התנהגות וכן, גם קוד איפור. זה אולי נשמע כמו תיק (תיק איפור) אבל זה לא חייב להיות כזה וזה בכלל לא חייב "לקרוע את הכיס". ריכזנו עבורכן כמה מוצרי איפור, שמתאימים לבילויים שונים, שאפשר ומומלץ להזמין אונליין ואז גם להנות ממגוון גדול של מוצרים וגם ממבצעים, הנחות ובעיקר שליח עד הבית.

1. קפיצה לחוף הים

הקיץ כבר כאן ועכשיו זה בדיוק הרגע להכניס לתיק מוצרי איפור עמידים בפני מים ושמש. את המראה הטבעי לפני הקפיצה הבאה לים תוכלי להשיג באמצעות מסקרה עמידה למים או פריימר עם SPF להגנה מפני השמש, אך בכל מקרה עלייך להחזיק בהישג יד קרם לחות. השבת הלחות לעור תעזור לאיפור להישאר עמיד גם אחרי שהות ממושכת בחוץ ותמנע קמטוטים וכתמים.

2. חתונה יוקרתית

החודשים הקרובים גם מתאפיינים בהמון אירועים ובעיקר בחתונות. בשביל לבוא רעננה לחתונת ערב אנחנו ממליצות לבחור במראה מעושן אך קליל, שאותו משיגים באמצעות מברשת הצללה מיוחדת. המברשת תעזור לך להשיג את ההצללה המבוקשת ולעבוד עליה תוך כדי המשך הערב. בנוסף, מומלץ לשים בתיק פריימר מים שיקבע את האיפור ויעזור לך להתרענן בין הריקודים למנה העיקרית בלי לסבול ממריחות.

3. מעבר מהמשרד ליציאה

פתרונות איפור קלילים מאפשרים לך לעבור ישר מהמשרד ליציאה עם בן או בת הזוג. הכלי הכי יעיל בהקשר הזה הוא כמובן ליפסטיק, שלא דורש יותר מכמה שניות ספורות מול המראה על מנת לרענן את הלוק הכללי. בחרי ליפסטיק מתאים לסוג היציאה ואל תשכחו למצוא גוון שמתכתב עם מאפייני הקיץ הישראלי.

4. אימון ספורטיבי

שמירה על שגרת אימונים היא חלק בלתי נפרד מהקיץ שלך? סביר להניח שלא תרצי לוותר על איפור ועל מראה רענן. גם כאן הדגש צריך להיות על יישום נכון של מוצרי האיפור ועל שימוש בפריימר כשכבת בסיס. לא משנה איזה גוון מייק אפ תמרחי על העור, שכבת הבסיס תחזיק את האיפור יציב גם אחרי שתסיימי לרוץ כמה ק"מ ברצף. כמו כן, אל תשכחי לשתות הרבה מים על מנת להרוות את העור ולמנוע התייבשות.

5. דייט רומנטי

רווקות יודעות שבתקופת הקיץ עולה הסיכוי למצוא אהבה. אם הדייט הרומנטי מתקרב ועוד לא החלטת מה ללבוש, תוכלי להתחיל עם בחירת סגנון איפור מתאים. תני עדיפות לסגנון שמשאיר רושם חיובי כמו הגלאם או האיפור המעושן, אך הכי חשוב שתרגישי בטוחה בעצמך. לחילופין, תוכלי להשיג מראה טבעי עם הצללות עדינות ולסובב אחרייך מבטים עוד הרבה לפני שהדייט יתחיל.

ארכיון
תגיות
עקוב אחרינו
bottom of page